Acasă Stiri Cartoon Network aduce noi episoade din „FETIȚELE POWERPUFF” şi lansează campania ...

Cartoon Network aduce noi episoade din „FETIȚELE POWERPUFF” şi lansează campania „Un copil încrezător schimbă lumea mai ușor!”

172
0
|
|

Campania va beneficia de sprijinul Irinei Petrea, psiholog, terapeut, autor și specialist în educație parentală

Cartoon Network anunță noi aventuri ale Fetițelor PowerPuff începând cu 23 ianuarie. În noile episoade, Blossom, Bubbles și Buttercup, ajutate de creatorul lor, profesorul Utonium, salvează lumea de fiecare dată, în timp ce iși continuă viața de fetițe de vârstă preșcolară. Lansarea noilor episoade va fi susţinută de campania „Un copil încrezător schimbă lumea mai ușor”, demers ce urmărește să încurajeze copiii să își descopere propriile calităţi și aptitudini, care îi fac să fie unici.

Campania îsi propune, într-un sens mai larg, susținerea încrederii în sine a copiilor prin recunoașterea și punerea în valoare a aptitudinilor practice, dar și a celor emoționale și sociale. Irina Petrea, psiholog, terapeut, autor și specialist în educație parentală se va implica în campanie prin îndrumarea părinților în cultivarea încrederii în sine a copiilor, ca premisă a dezvoltării armonioase a acestora.

Irina Petrea © TBSEL Cartoon Network aduce noi episoade din „FETIȚELE POWERPUFF” şi lansează campania  „Un copil încrezător schimbă lumea mai ușor!” Cartoon Network aduce noi episoade din „FETIȚELE POWERPUFF” şi lansează campania  „Un copil încrezător schimbă lumea mai ușor!” Irina Petrea    TBSEL

“Încrederea în sine este un ingredient – cheie în dezvoltarea copilului. Fără aceasta, copiii se tem să exploreze, să descopere, să experimenteze, să învețe, să trăiască. Încrederea în sine le dă însă curajul și energia cu care să își construiască propria viață și chiar să facă lumea un loc mai bun pentru noi toți”, a declarat Irina Petrea.

„Un copil încrezător schimbă lumea mai ușor” pune la dispozitia copiilor aplicația Powerpuff Yourself, precum și activități creative și concursuri în școli, prin care copiii își pot identifica atribute specifice. Părinţii vor acea acces la expertiza Irinei Petrea printr-o serie de recomandări practice şi discutii disponibile pe pagina de Facebook Cartoon Network România.

Primul sezon al celei mai noi serii a avut premiera anul trecut și a înregistrat un succes răsunător în întreaga lume încă de la lansare, milioane de fani din întreaga lume interacționând cu acest brand pe multiple platforme.

Despre „Fetițele PowerPuff”
Una dintre cele mai longevive animaţii Cartoon Network, seria originală „Fetițele Powerpuff” a fost creată de Craig McCracken și a avut lansarea în 1998. Animaţia a câștigat două premii Emmy®, iar cele 78 de episoade au câștigat numeroase distincții și nominalizări. Mai mult decât atât, serialul a dat naștere unui film de lung metraj realizat de Warner Bros. Pictures, în 2002.

Seria animată și-a lăsat amprenta asupra culturii pop prin colaborări cu branduri de renume ca Moschino, Hot Topic în SUA, C&A Department Store sau BIZUU la nivel global. Totodată există și un parteneriat la nivel internațional cu Spin Master prin care vor fi disponibile o varietate de produse de larg consum, iar, în curând, vor fi disponibile șase figurine diferite în meniurile McDonald’s Happy Meal. Ca parte a angajamentului global pentru educație, Fetițele Powerpuff continuă să inspire noua generație de copii cu episoade și programe speciale ca Google’s Made With Code GIF: The Powerpuff Girls sau programul derulat în parteneritat cu Scratch (MIT Media Lab).

Serialul „Fetițele Powerpuff” este produs în Studiourile Cartoon Network și îl are pe Nick Jennings (“Să-nceapă Aventura”, “SpongeBob Pantaloni Pătraţi”) producător executiv, iar co-producătorul executiv este Bob Boyle (“Wow! Wow! Wubbzy!“).

Noi episoade cu „Fetiţele Powerpuff” pot fi urmărite la Cartoon Network din 23 ianuarie, de luni până vineri, de la 15.45.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here