În 2013 Noaptea Devoratorilor de Publicitate va fi câmpul de luptă al zombiilor. Pe 15 şi 16 noiembrie peste 300 spoturi vor fi devorate timp de 8 ore la Cinema Patria în cadrul ediţiei cu numărul 18 a evenimentului. Am dedicat două zile spectacolului pentru a ne asigura că fiecare devorator ajunge la eveniment, programul fiind acelaşi atât pentru ziua de 15 noiembrie cât şi pentru ziua de 16 noiembrie. Mihai Bobonete de la Cafe Deko şi DJ&Producer Mongol vor deshide show-ul, completat de happening-uri, experiente augmented reality, concursuri şi alte surprize pe care le veţi descoperi pe moment.
Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un eveniment internaţional, creat în 1981 de către Jean-Marie Boursicot, care, fascinat fiind de reclame a început să colecţioneze spoturi publicitare din toată lumea pentru a le prezenta publicului larg într-un spectacol ce îşi propune să transmită publicului emoţiile, artisticul şi caracterul transcendent faţă de limitele culturale ale spoturilor publicitare. Cel care a adus acest show în România este Dan Chişu, producătorul general al spectacolului.
Conceptul de comunicare Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2013, „Zombies”, a fost dezvoltat de agenția Tempo Advertising.
Declinarea şi implementarea conceptului pe mediile digitale este realizată de către agenţia Republika Interactive.