Televiziunea C8 va difuza seriale de animație

C8Compania Chello Central Europe va lansa o nouă televiziune în România – C8 -, ce va emite începând din 5 mai şi va înlocui postul Animax, care şi-a încetat emisia la nivel european, în prima parte a acestui an.

Televiziunea C8 a început să emită în Ungaria pe 1 aprilie, iar pe parcursul acestei primăveri va fi lansată treptat în România, Cehia şi Slovacia.

Televiziunea Animax, deţinută de Sony Pictures Television International (SPTI), a încetat să emită în noaptea de 31 martie spre 1 aprilie. Animax emitea în România pe frecvenţa televiziunii pentru copii Minimax, între orele 20.00 şi 00.00.

Chello Central Europe a anunţat că a decis să înlocuiască Animax cu televiziunea C8, care este deţinută de Chello.

Timpul de emisie al televiziunii C8 va fi de patru ore zilnic, între orele 20.00 – 00.00, după orele de difuzare ale Minimax (6.00 – 20.00).

Televiziunea C8 va emite zilnic, începând din 5 mai, de la ora 20.00, un program variat, selecţionat de la posturile din portofoliul Chello Central Europe.

Grila televiziunii C8 va fi înnoită săptămânal şi va debuta cu două seriale animate pentru adolescenţi: „Baschetbaliştii” şi „Huntik”. Pentru iubitorii de filme şi drame va fi difuzată pe C8 producţia „Viaţa mea”, având în rolurile principale pe câştigătoarea premiului Oscar Nicole Kidman şi pe Michael Keaton.

C8 va difuza şi un program adresat întregii familii, respectiv comedia „Casper – o fantomă prietenoasă”. Totodată, grila C8 va conţine şi emisiunea „Dolce Vita à la David Rocco”, cu bucătarul chef David Rocco, care explorează Italia.

Noua televiziune C8 va fi disponibilă în grilele operatorilor de cablu care retransmit în prezent Minimax, între care se numără şi RCS&RDS şi UPC.

Chello Central Europe este o divizie Chellomedia care face parte din AMC Networks, Inc., o companie prezentă în peste 390 milioane de locuinţe din 138 de ţări şi care oferă o gamă variată de genuri, de la filme, lifestyle, entertainment, sport, până la programe dedicate copiilor şi gen reality show.

Chellomedia a fost preluată la începutul acestui an de compania americană AMC Networks de la grupul american de telecomunicaţii Liberty Global Inc., într-o tranzacţie care s-a ridicat la 750 de milioane de euro, după cum a relatat la momentul respectiv presa americană.

Chellomedia deţine la rândul său compania Chello Central Europe, care este unul dintre cei mai importanţi furnizori de conţinut din Europa Centrală.

Portofoliul său de televiziuni din România include Minimax, Megamax, Film Café, Sport1, SportM, TV Paprika, Fine Living, CBS Reality, JimJam, Extreme Sports Channel, Outdoor Channel, Food Network, MGM Channel şi Shorts TV. Televiziunile operate de compania Chello Central Europe sunt reprezentate în România de societatea Tematic Cable SRL (distribuţie şi marketing) şi de Indoor Media Group (promovare), în condiţiile în care biroul din Bucureşti al Chello a fost închis pe 30 septembrie 2013.