Cartoon Network a numit compania Spin Master partener global pentru producerea jucăriilor „Fetițele Powerpuff”

Fetițele PowerpuffComunicat de presa:

Acordul marchează primul parteneriat de licențiere globală pentru noua serie ce va fi lansată anul viitor.

Cartoon Network a anunțat astăzi parteneriatul prin care Spin Master Ltd. devine partener global pentru distribuirea jucăriilor „Fetițele Powerpuff”, decizie ce vine la scurt timp după anunțarea lansării unei noi serii „Fetițele Powerpuff” în 2016. Prin acest acord, care extinde parteneriatul de lungă durată dintre cele două companii, Spin Master va avea dreptul de a crea o linie completă de produse bazate pe acest brand, inclusiv jucării de pluș, figurine, păpuși, jocuri electronice, jucării cu telecomandă, dar și alte produse. Acestea vor fi disponibile la nivel mondial începând din toamna anului viitor.

„Pentru că dorim să construim un registru de parteneriate pentru lansarea programului „Fetițele Powerpuff” și, în același timp, să facem cunoștință noii generații de fani cu această franciză, Spin Master întruchipează acele calități pe care le căutăm pentru produsele noastre”, a spus Pete Yoder, vicepreședinte Cartoon Network Enterprises, America de Nord. „Lucrând împreună, am observat nivelul ridicat de inovație și entuziasm pe care îl aduc produselor sale și suntem încrezători că, prin joc, jucăriile «Fetițele Powerpuff» vor permite fanilor de toate vârstele să salveze lumea înainte de ora de culcare, așa cum o fac Bubbles, Blossom și Buttercup”, a ținut să precizeze acesta.

„Parteneriatul dintre «Fetițele Powerpuff» și Spin Master consolidează relația cu Cartoon Network, care a început cu lansarea brandului Bakugan și este o bună modalitate de a depăși limitele când vine vorba de distracție pentru fani”, a declarat vicepreședintele de Licențiere Spin Master, Craig Sims. „Împreună vom crea o interacțiune neașteptată și foarte interactivă pe care fanii nu o vor întâlni altundeva”, a mai adăugat acesta.

Cu o nouă serie animată produsă în studiourile Cartoon Network și cu un program complet de licențiere global, lansarea seriei noi „Fetițele Powerpuff” va introduce fanilor unul dintre cele mai iubite și durabile branduri de divertisment.

De-a lungul celor 78 de episoade, seria creată de Craig McCracken a fost nominalizată de cinci ori la premiile Emmy® și a câștigat două dintre acestea, dar și multe alte distincții. Mai mult, a inspirat un film de lung metraj în 2003, iar a zecea aniversare a seriei a fost celebrată cu un episod special „Fetițele Powerpuff: Dans cu pantaloni-n vine”, care a fost difuzat la Cartoon Network în ianuarie 2014 și care îl prezintă pe celebrul toboșar The Beatles, Ringo Starr. Mai mult, serialul Fetițele Powerpuff este una dintre francizele de top Cartoon Network, cu încasări de peste 2,5 miliarde de dolari din vânzări cu amănuntul încă de la debut. Seria continuă să inspire, fiind considerată un brand global cu numeroase parteneriate în industria modei.