Cartoon Network şi The LEGO Group devin parteneri în dezvoltarea unei francize inovatoare, Mixels

Mixels logoÎn 2014 vor fi lansate mai multe elemente din seria Mixels.

Cartoon Network şi The LEGO Group au anunţat că vor crea împreună o inovatoare franciză globală de divertisment, Mixels, care va fi lansată în 2014. Viitorul proiect al celor două companii, care se numără printre liderii pieţei mondiale de divertisment pentru tineri, se adresează întregii familii. Vor fi lansate, printre altele, animaţii (în principal scurtmetraje), o varietate de jocuri digitale şi un nou concept de joc de construit, care va avea elemente de colecţie.

Animaţiile vor fi difuzate la Cartoon Network şi pe  www.cartoonnetwork.ro, iar creaturile colorate Mixels, care pot fi amestecate şi pot forma diverse combinaţii, vor fi personajele unor poveşti pline de imaginaţie şi neprevăzut. În 2014 va fi lansată, în trei etape şi la un preţ mic, o gamă de miniseturi de construcţii care pot fi colecţionate. Fanii vor putea descoperi lumea Mixels şi pe telefoane de tip smartphone, cu ajutorul unei antrenante aplicaţii cu jocuri.

Conceptul Mixels este rezultatul colaborării dintre Cartoon Network, unul dintre liderii globali ai divertismentului pentru copii, şi The LEGO Group, companie cu tradiţie, renumită în întreaga lume pentru calitatea şi creativitatea jocurilor sale. Studiourile Cartoon Network s-au arătat interesate să producă animaţii originale pornind de la valorile LEGO® , iar The LEGO Group analiza un nou concept, bazat pe o serie de creaturi mici. Cele două companii şi-au unit forţele şi aşa a apărut lumea Mixels. Proiectul a fost dezvoltat de o echipă multinaţională formată din dezvoltatori de conţinut, designeri şi animatori, care şi-au unit forţele din Los Angeles în Antlanta şi din San Diego în Connecticut şi Danemarca.

“Acesta este următorul pas în evoluţia Studiourilor Cartoon Network şi creăm astfel conţinut original”, spune Rob Sorcher, Chief Content Officer Cartoon Network. “Încă din primele etape ale creaţiei, animatori de talie mondială şi creatori de jocuri s-au întâlnit cu echipele de design şi conţinut LEGO, iar colaborarea intensă a pus în lumină puterea creativă a ambelor branduri.”

“Mixels va fi conţinut inovativ în programul Cartoon Network, care va beneficia de pe urma valorosului parteneriat cu LEGO. Suntem bucuroşi că fanii Cartoon Network din Germania, Austria, Elveţia, Benelux, Europa Centrală şi de Est şi Rusia vor face cunoştinţă cu Mixels în curând”, spune Stephan Schwarzer. (Vice President Programs & Creative Services pentru Germania, Austria, Elveţia, Benelux, CEE & Russia)

“Relaţia noastră cu Cartoon Network a evoluat, iar ei sunt parteneri excelenţi, care ne sprijină şi împărtăşesc pasiunea pe care noi o punem în slujba copiilor”, spune Jill Wilfert, Vice President Licensing & Entertainment The LEGO Group. “Am colaborat îndeaproape cu ei în ultimii ani şi ştiu că înţeleg cu adevărat toate valorile fundamentale ale brandului nostru, aşadar suntem încântaţi să pornim împreună la drum, să dezvoltăm şi să prezentăm o nouă experienţă completă, plină de creativitate.”

“Familiile de astăzi sunt foarte active şi îşi doresc experienţe unice când este vorba de divertisment”,  spune Stuart Snyder, President & Chief Operating Officer al diviziei media Turner pentru animaţie, copii şi tineri adulţi. “Popularitatea tuturor platformelor Cartoon Network şi atracţia îndrăgitului brand LEGO ne vor permite să creăm încă de la început o experienţă bogată şi complet integrată.”

Mixels îi va inspira într-un mod nou pe tineri, iar aceştia vor avea parte de divertisment care generează joacă creativă, fizică şi virtuală. Noutatea acestei serii este capacitatea de a antrena publicul, care va deveni participant activ şi va putea crea personaje şi conţinut nou. Mixels va fi o experienţă unică, pe platforme şi cu formate multiple, la care copiii pot participa de oriunde şi oricând.

În cadrul francizei, Studiourile Cartoon Network vor produce scenariile, animaţia şi conţinutul digital, iar divizia Cartoon Network Enterprises va gestiona produsele cu licenţă, în afară de jucării. The LEGO Group se va ocupa de designul jucăriilor Mixels, de producţie şi distribuţie, precum şi de publicaţiile Mixels care vor susţine brandul.

Cartoon Network este unul dintre principalele posturi de televiziune pentru copii, care difuzează seriale animate de comedie, de acţiune şi aventuri. Printre serialele reprezentative se numără Uimitoarea lume a lui Gumball, Ben 10: Omnivers, Să-nceapă aventura şi Un show obişnuit. Experienţa Cartoon Network este completată de website-urile sale premiate, de jocuri, VOD, aplicaţii mobile şi o gamă largă de produse sub licenţă. Canalul paneuropean a fost lansat în 1993, iar Cartoon Network este disponibil acum în versiuni localizate în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, în 21 de limbi şi 128 de milioane de case. Cartoon Network este operat de Turner Broadcasting, o companie Time Warner.

The LEGO Group este o companie privată, de familie, cu sediul în Billund, Danemarca. A fost fondată în 1932 şi este astăzi unul dintre liderii mondiali în producerea de jocuri pentru copii. The LEGO Group îşi propune să dezvolte creativitatea şi imaginaţia copiilor. Produsele LEGO pot fi cumpărate în peste 130 de ţări. Pentru mai multe informaţii accesaţi  www.LEGO.com.