Din 5 noiembrie Megamax va fi difuzat 24 de ore din 24
Megamax, televiziunea de acţiune şi aventură pentru copii şi adolescenţi îşi extinde programul de difuzare de la 15 ore la 24 ore din data de 5 noiembrie. Sport 1, care se difuza pe aceeaşi frecvenţă ca Megamax, îşi va înceta emisia.
De la ora 7 AM, din data de 5 noiembrie 2014, Megamax, televiziunea care face parte din portofoliul AMC Networks International Central Europe, va emite 24 de ore/zi. Postul Megamax este destinat 100% grupei de vârstă 7-14 ani şi găzduieşte seriale de succes oferind branduri renumite de jocuri şi programe cu acţiune live, pentru copii.
Televiziunea acoperă o nişă cu emisiuni care provin de la cei mai mari distribuitori din lume, având un content unic pe piaţa de televiziune din România. Structura programelor a fost concepută ținând cont de nevoile identificate în nișa de profil.
Megamax oferă ce este mai bun din umor, acţiune, aventură şi muzică. Cu serialele de aventură, personajele amuzante şi acţiunea live, Megamax aduce un amestec reuşit de programe pentru tineri. În această ofertă de programe la modă, copiii pot regăsi supereroii şi eroii de zi cu zi; iar prin serialele pentru tineri, adolescenţii pot experimenta situaţii asemănătoare cu cele din propriile lor vieţi.
Seriale cu mare succes internaţional, precum Şcoala apei albastre, Surferii, The Avatars, Mudpit, Baschetbaliştii, Code Lyoko, Transformers, Twisted Whiskers, Dex Hamilton, Huntik, Gormiţii, Speed Racer: generaţia următoare, LEGO Legendele din Chima sau Iron Kid – sunt difuzate la Megamax pentru prima dată în România.
Premiera TV naţională, Angry Birds care a dat viaţă personajelor şi aventurilor unuia dintre cele mai îndrăgite jocuri din istorie, este difuzată doar la Megamax.
Despre AMC Networks International – Central Europe
AMC Networks International – Central Europe, o unitate de operare a AMC Networks International, este o companie lider internațional în domeniul audiovizualului și distribuției de posturi de televiziune tematice, cu accent pe piața din Europa Centrală și de Est. Portofoliul actual al AMCNI – Central Europe include 12 branduri de televiziune din 4 genuri – sport: Sport1, Sport2, SportM; copii: Minimax, Megamax; infotainment: Spektrum, TV Paprika, Spektrum Home; filme: AMC, Sundance Channel, Film Mania, Film Café. Televiziunile sunt programate pentru publicul, limbile și piețele locale și sunt disponibile pe numeroase platforme, inclusiv HD, on demand și dispozitive mobile.
AMC Networks International, divizia globală a AMC Networks, oferă programe de divertisment apreciate care ajung la abonații din peste 140 de țări și teritorii, inclusiv în Africa, Asia, Europa și America Latină. AMCNI conţine branduri globale, Sundance Channel și AMC, precum și posturi populare, recunoscute la nivel local, din diferite genuri. Pentru mai multe informații, vizitați: www.amcnetworks.com/amcni