Acasă Stiri Un studiu sociologic comandat de Cartoon Network arată clar faptul că sănătatea...

Un studiu sociologic comandat de Cartoon Network arată clar faptul că sănătatea planetei este o prioritate pentru copii

51
0

STUDIU CARTOON NETWORK: SCHIMBĂRILE CLIMATICE SUNT O PREOCUPARE CHEIE PENTRU COPIII DIN EMEA

CERCETĂRILE EFECTUATE DE CARTOON NETWORK EVIDENȚIAZĂ CÂT DE MULT LE PASĂ COPIILOR DE PLANETĂ

MAJORITATEA COPIILOR SUNT ÎNGRIJORAȚI DE SCHIMBĂRILE CLIMATICE ȘI CAUTĂ MODALITĂȚI DE COMBATERE A ACESTORA

un studiu sociologic comandat de cartoon network arată clar faptul că sănătatea planetei este o prioritate pentru copii Un studiu sociologic comandat de Cartoon Network arată clar faptul că sănătatea planetei este o prioritate pentru copii Campionii Climei Infographic 130x297 bleed5mm ROMANIA b

Cartoon Network a publicat rezultatele unui studiu la nivel EMEA care analizează punctele de vedere și comportamentele copiilor cu vârsta cuprinsă între 6 și 12 ani referitoare la schimbările climatice. Cercetarea arată clar faptul că sănătatea planetei este o prioritate pentru copii. Din numărul total de respondenți, 91% sunt preocupați de schimbările climatice și asociază fenomenul cu sentimente negative precum frică, supărare și îngrijorare. Schimbările climatice sunt la fel de alarmante și pentru copiii din România, 98% dintre aceștia asociind fenomenul cu stări negative.

Dintre cei 200 de copii români care au participat la sondaj, 90% sunt gata să lupte împotriva schimbărilor climatice, dar au nevoie de mai multe cunoștințe și oportunități și, totodată, se simt responsabili pentru îngrijirea mediului. Întrebați cine îi inspiră cel mai mult să-și dorească să contribuie la combaterea schimbărilor climatice, 70% dintre copiii români chestionați au nominalizat „mama” drept cel mai mare erou al lor care îi poate sprijini în combaterea schimbărilor climatice. „Tata” și „profesorii” au fost, de asemenea, menționați ca modele de urmat.

În țări apropiate precum Republica Cehă și Polonia, 87% și respectiv 88% dintre cei mici au declarat că sunt la curent cu provocările schimbărilor climatice și se simt îngrijorați, speriați și triști. În același timp, 84% dintre copiii din Polonia susțin că sunt pregătiți să lupte împotriva problemelor de mediu, spre deosebire de Republica Cehă, unde doar 49% dintre copii sunt dispuși să își asume misiunea aceasta. Mama este sursa de inspirație când vine vorba de protejarea mediului pentru mai bine de 60% dintre copiii atât din Cehia, cât și din Polonia, un rol la fel de important avându-l și tatăl sau educatorii.

Aproape toți copiii care au răspuns la sondaj din cele trei țări susțin că au participat activ la cel puțin o activitate de protejare a mediului.

Totodată, rezultatele arată că 80% dintre respondenții din România, 78% din Polonia și aproximativ 40% din Republica Cehă au nominalizat Cartoon Network drept organizația care îi motivează și îi ajută să lupte împotriva schimbărilor climatice.

Studiul a fost realizat în treisprezece țări din EMEA: Germania, Franța, Italia, Polonia, EAU, Belgia, Țările de Jos, Luxemburg, Marea Britanie, Africa de Sud, România, Turcia și Republica Cehă. *

Vanessa Brookman, Head of Kids, WarnerMedia EMEA: „Cercetarea suține ceea ce am obținut deja din conversațiile cu tinerii- copiilor le pasă foarte mult de planetă și sunt dornici să se implice. Aceste rezultate se reflectă direct în crearea și lansarea Cartoon Network „Campionii Climei”- o inițiativă personalizată de conștientizare a schimbărilor climatice, care invită copiii din EMEA să facă față provocărilor zilnice care ajută mediul. Deși campania a fost demarată de la 1 iunie, 300.000 de provocări au fost deja finalizate, ceea ce dovedește dorința copiilor de a acționa. Ne face plăcere să motivăm în acest fel fanii tineri și suntem impresionați de modul în care își unesc forțele pentru a face diferența”.

Studiul face parte din campania de conștientizare a schimbărilor climatice, Campionii Climei, lansată în toată EMEA la 1 iunie 2021, și care se desfășoară în mai multe state și în mai multe limbi. Inițiativa dezvoltată în parteneriat cu WWF își propune să încurajeze copiii să rezolve mici provocări zilnice, care reprezintă o diferență semnificativă pentru sănătatea planetei noastre.

WarnerMedia a comandat un sondaj online reprezentativ la nivel național între 4.124 de copii cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani din 13 țări din regiunea EMEA (Germania, Franța, Italia, Polonia, EAU, Belgia, Olanda, Luxemburg, Marea Britanie, Africa de Sud, România, Turcia și Republica Cehă), realizat de Quantilope, în intervalul 28 mai – 11 iunie 2021.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here