98% dintre copiii români cunosc brandul Cartoon Network

Logo_Cartoon NetworkComunicat de presa:

TURNER BROADCASTING SYSTEM:
CARTOON NETWORK ENTERPRISES VA OPERA DIRECT ÎN EUROPA CENTRALĂ ŞI DE EST

TBS se va ocupa direct, prin Cartoon Network Enterprises, de acordarea licenţelor şi merchandising în regiunea Europei Centrale şi de Est pentru producțiile originale: Să-nceapă aventura, Uimitoarea lume a lui Gumball, Ben 10, Un show obişnuit şi Fetiţele Powerpuff

Responsabilă pentru partea de licenţiere va fi Dorota Pawłowska, Senior Licensing Manager pentru Europa Centrală şi de Est, care îi va raporta lui Johanne Broadfield, Vice Preşedinte CN Enterprises pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa

Cartoon Network reprezintă o parte importantă a Turner Broadcasting System, cu o creștere consistentă în investițiile pentru producția de seriale originale.

Pentru o abordare integrată a pieței, Cartoon Network va gestiona direct toate relațiile cu retailerii şi companiile licenţiate. Până acum, relaţiile au fost întreţinute cu mare atenție și profesionalism de European Licensing Company care s-a ocupat exclusiv de licensing şi merchandising pentru proprietățile CN în Europa Centrală şi de Est (Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, România, Bulgaria și Balcani).

Gestionarea directă a propriilor creații, de la dezvoltarea seriei până la produsul de pe rafturile magazinelor reprezintă un model mult mai convenabil de afaceri atât pentru CN, cât şi pentru partenerii săi.

Obiectivele noii structuri sunt de a poziționa mai eficient producția proprie pe piaţa Europei Centrale şi de Est, de a atrage parteneri de top pentru a dezvolta produse de calitate, precum și de a consolida creativitatea şi de a construi programe integrate, care să aibă un real impact asupra vânzărilor. Obiectivele au evoluat ca rezultat al dezvoltării consistente a biroului regional local şi o investiţie treptată în regiune.

Printr-o structură flexibilă, Cartoon Network Enterprises va lucra îndeaproape cu toţi partenerii, pentru a oferi cel mai bun suport și servicii de calitate. În plus, Cartoon Network Enterprises va putea oferi partenerilor săi un pachet 360. Prin coordonarea cu departamentele de marketing si vânzări, partenerii vor avea posibilitatea de a participa la evenimente sau pot beneficia de promoţii special şi activităţi ad-hoc.

De ani de zile, Cartoon Network a fost un lider de necontestat în rândul băieților cu vârste cuprinse între 4-15 ani. Cota de piaţă pentru această grupă de vârstă este acum de 17,2% . Postul a continuat să îşi consolideze poziția în rândul canalelor pentru copii – cota sa de piață a crescut cu 30% faţă de anul trecut, atingând valoarea de 12,8% în luna mai a acestui an.

Conform studiului de cercetare intern, Brand Tracker 2015, 98% dintre copiii români cunosc brandul Cartoon Network.

Turner Broadcasting System International opereză în prezent branduri printre care CNN, TNT, Cartoon Network şi Turner Classic Movies, dar şi reţele în America Latină, Europa, Orientul Mijlociu şi Africa şi Asia Pacific.TBS face parte din familia Time Warner, alături de Warner Bros. şi HBO şi operează 160 de posturi de televiziune, 33 de branduri în 37 de limbi, în mai mult de 200 de ţări. La nivel local, TBS operează 46 de canale, în 13 limbi, în 38 de ţări din Asia Pacific; 74 de televiziuni, în 23 de limbi, în 124 de ţări din EMEA; şi 49 de televiziuni, în 3 limbi, în 44 de ţări din America Latină. Brandurile de entertainment şi ştiri ale TBS International cuprind CNN International, CNNj, CNN en Español, HLN, Cartoon Network, Cartoonito, Boing, Boomerang, Oh!K, Pogo, Toonami, Tooncast, Tabi Channel, TNT, Turner Classic Movies, TBS veryfunny, WB, HBO, Mondo TV, Glitz*, Silver, Star!, HTV, Infinito, I.Sat, MuchMusic, truTV, Space şi Chilevisión. Turner Broadcasting este o companie Time Warner.