“Uimitoarea lume a lui Gumball”, serialul de comedie premiat în repetate rânduri şi difuzat de Cartoon Network, a devenit rapid una dintre cele mai apreciate animaţii în rândul fanilor, atingând peste 43 de milioane de telespectatori în regiunea EMEA.
2016 este un an important pentru această marcă, în special în Spania, Portugalia, Europa Centrală și de Est, dar și în Orientul Mijlociu, unde noi game de produse au intrat în producţie.
În Spania şi Portugalia, categoria jucării este cea care înregistrează cele mai multe succese, produse realizate de Simba, Play by Play, Comansi și Fournier au ajuns de curând pe rafturile magazinelor. Editura Norma a lansat o colecţie de benzi desenate în Spania, în timp ce Devir şi Goody şi-au lansat produsele în Portugalia.
Pentru sezonul “back-to-school” 2016, Cartoon Network a lucrat îndeaproape cu partenerii săi din Spania şi Portugalia, pentru a lansa o nouă serie de produse Gumball, printre care articole de papetărie şi ghiozdane realizate de Karactermania. Mai mult, noi companii şi-au anunţat prima linie de produse Gumball: Cife (papetărie), Continente (accesorii) şi Erik Group (papetărie).
Magazinul El Corte Inglés a creat o nouă linie de îmbrăcăminte şi pijamale pentru copii, în timp ce magazinul Zippy a introdus de curând o linie de îmbrăcăminte pentru băieţi sub licenţă “Uimitoarea lume a lui Gumball”. Alte companii care vor oferi produse Gumball sunt: Astro Europa (accesorii), dar şi Continente şi Dekora (FMCG).
Pentru fanii din Polonia și România, Cartoon Network a lansat linii de îmbrăcăminte, decoraţiuni și papetărie, urmând să lanseze şi mai multe produse anul viitor. În România, compania Total Office a realizat produse pentru şcoală Gumball, care au fost promovate printr-o serie de evenimente pentru copii în lanţul Carrefour. În Polonia, LLP SA a lansat colecţia vestimentară Reserved Kids, în vreme ce E Plus M a realizat propria linie în Auchan. În plus, Verte a lansat recent gama de papetărie, iar Carbotex a produs lenjerie de pat Gumball. Din această lună, “Uimitoarea lume a lui Gumball” va fi parte din colaborarea dintre Cartoon Network şi Fruitella, de la Perfetti Van Melle.
În ceea ce priveşte divertismentul tematic, “Uimitoarea lume a lui Gumball” este puternic reprezentat în cadrul Cartoon Network Zone din IMG World of Adventure, din Dubai.
Prin sprijinirea difuzării serialului şi prin extinderea programului de licenţiere, Cartoon Network se angajează să investească din ce în ce mai mult în “Uimitoarea lume a lui Gumball”, în spațiul digital, online, social media, jocuri şi aplicaţii. Din septembrie 2013 şi până acum, aplicaţiile Gumball au generat 7,5 milioane de descărcări şi au înregistrat anual mai bine de 89 de milioane de accesări ale jocurilor. „Gumball Rainbow Ruckus“ a fost aplicaţia pentru copii cu cel mai mare succes în EMEA, numai în ultmimele 16 săptămâni înregistrând 3 milioane de decărcări.
Johanne Broadfield, vicepreşedinte Cartoon Network Enterprises EMEA explică: „Ratingul şi impactul din zona digitală ale <> continuă să crească. Este un brand cu un potenţial uriaş şi suntem foarte bucuroşi să aducem la viaţă aspecte atât de îndrăgite ale acestui serial.”
Cartoon Network este unul dintre principalele posturi de televiziune pentru copii, care difuzează seriale animate de comedie, de acţiune şi aventuri. Cartoon Network se adresează băieţilor şi fetelor cu vârsta cuprinsă între 8 şi 12 ani. Printre serialele reprezentative se numără Uimitoarea lume a lui Gumball, Ben 10: Omnivers, Să-nceapă aventura şi Un show obişnuit. Experienţa Cartoon Network este completată de website-urile premiate, de jocuri, VOD, aplicaţii mobile şi o gamă largă de produse sub licenţă. Canalul paneuropean a fost lansat în 1993, iar Cartoon Network este disponibil acum în versiuni localizate în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, în 17 de limbi şi 131 de milioane de case, din 70 de ţări. Cartoon Network este operat de Turner Broadcasting, o companie Time Warner.