Aproape 450 de jumătăţi de oră de conţinut original Warner Bros. Animation vor fi difuzate de Boomerang
Noile serii Bunnicula, Wabbit – o producţie Looney Tunes şi
Be Cool Scooby-Doo! vor putea fi urmărite până la sfârşitul acestui an
Turner Broadcasting și Warner Bros. au anunţat că cele doua companii Time Warner îşi vor aprofunda parteneriatul aflat în plină derulare printr-un acord global prin care vor consolida producţia de conţinut original dezvoltat pentru postul TV care a fost recent rebranduit, Boomerang, canal recunoscut pentru animațiile sale clasice şi contemporane.
Acordul, care reprezintă primul conținut original dezvoltat exclusiv pentru Boomerang, include aproape 450 de jumătăţi de oră de programe marca Warner Bros. Animation. Conținutul va avea premiera pe toate canalele Boomerang, la nivel mondial, și pe unele canale Cartoon Network, pe plan internaţional.
Parteneriatul extinde accesul Boomerang la portofoliul de animaţii clasice Hanna-Barbera, MGM și Warner Bros. Animation, care însumează un total de 3500 de titluri. Bazându-se pe resursele celei mai mari biblioteci de animație din lume, care include seriale clasice contemporane ale Studiourilor Cartoon Network, grila Boomerang va conţine în continuare animaţii clasice ca Tom si Jerry, Looney Tunes si Scooby-Doo.
„Turner Broadcasting acoperă puternic zona de afaceri pentru copii și familie din întreaga lume și noul parteneriat cu Warner Bros. prezintă o serie de noi oportunități care vor ajuta strategic la dezvoltarea brandului Boomerang”, a declarat Christina Miller, președinte și director general pentru Cartoon Network , Adult Swim şi Boomerang.
Sam Register, președinte al Warner Bros. Animation și Warner Seria Digital, a declarat: „Întrucât piaţa de televiziune devine din ce în ce mai aglomerată, suntem extrem de norocoşi să avem una dintre cele mai mari biblioteci de animație, cu unele dintre cele mai reprezentative şi venerate personaje din lume, şi să păşim în acest parteneriat important alături de Turner și Boomerang. Această înţelegere reprezintă o oportunitate creativă interesantă de a explora colecţia de animaţii şi de a dezvolta programe noi pentru noile generaţii.”
Prima premieră care va avea loc anul acesta va fi o producţie Warner Bros., Be Cool Scooby-Doo!, o comedie animată modernă de 22 de minute care aduce pe micile ecrane gaşca lui Scooby-Doo. De data aceasta, gaşca lucrează din greu pentru a-şi rezolva problemele personale, adevărate mistere care sfidează orice logică. În seria Wabbit – o producție Looney Tunes, Bugs Bunny, mâncătorul de morcovi, îşi testează inteligenţa cu şi împotriva cunoscutelor personaje ca Yosemite Sam si Wile E. Coyote, dar şi împotriva unor noi inamici.
În România, Boomerang şi-a consolidat poziţia luna aceasta, cota de piaţă a postului crescând cu 14 procente faţă de anul trecut, în rândul copiilor cu vârste cuprinse între 4-15 ani.*
* Sursa: ARMA Data S.R.L./ Kantar Media, Age 4-14, 07:00-22:00, UrbanFINAL
BOOMERANG EMEA:
Boomerang oferă cele mai bune seriale de divertisment clasic și contemporan animat, adresându-se băieților și fetelor cu vârsta cuprinsă între 4 şi 7 ani, dar şi familiilor acestora, aducând acele desene animate pe care le îndrăgeşte întreaga familie, precum Scooby-Doo, Tom şi Jerry, Looney Tunes sau Familia Flintstone. Boomerang a localizat servicii în întreaga Europă, Orientul Mijlociu și Africa, unde este disponibil în 13 limbi, în 56 de țări și în peste 48 de milioane de case.
Boomerang este un brand detinut de Turner Broadcasting System International, Inc – o filială a Turner Broadcasting System, Inc (TBS), o companie Time Warner.
Pentru mai multe informaţii vă rugăm accesaţi www.bomerang-tv.ro.